Η ΠΑΛΙΑ ΜΗΘΥΜΝΑ ΜΑΣ των ασπρόμαυρων εικόνων…

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Ό,τι σκαλίζουμε με αγάπη γεννάει νοσταλγίες…



Τι μας έπιασε κι αρχίσαμε να ανοίγουμε και να σκαλίζουμε ξεχασμένα κουτιά ψάχνοντας να βρούμε 
παλιές φωτογραφίες απ’ τα παιδικά μας χρόνια;



Μπορεί να άλλαξε ο κόσμος και η ζωή μας.
Τα παιδικά μας χρόνια, ο τόπος που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε,
ο ουρανός και ο ορίζοντας που πρωτοαντικρίσαμε,
οι πρώτες μυρωδιές και οι ανάσες της φύσης,
τα πρώτα βιώματα και συναισθήματα
στο πάρε-δώσε μας με τους ανθρώπους,
παραμένουν βαθιά μέσα μας, δεν αλλάζουν, δεν ξεχνιούνται.




Θα παραμένουν για πάντα να ζωγραφίζουν χαμόγελα…




Στον παιδικό μου φίλο Νίκο Τσακαλάκη

Εγώ τράβηξα για τη ξενιτιά 
κι εκείνος για να μπαρκάρει στα βαπόρια.
Δεν τον ξανάδα… Τον χτύπησε, λένε, ένας κεραυνός και χάθηκε…


Ένα κλάμα σου χρωστάω, φίλε Νίκο,
πολλά δάκρυα και… μια αγκαλιά στην ψυχή σου...
Στράτος Δουκάκης
(Μηθυμναίος)

5 σχόλια:

ANKYR είπε...

Στράτο πάλι κατάφερες να μας συγκινήσεις ! Τα μετέφερα και στο FB!
Να'σαι καλά !!!

Μηθυμναίος είπε...

Το ξέρεις, Αντώνη, ότι είμαι αθεράπευτα ερωτευμένος με τον τόπο μας και τους ανθρώπους του.
Τώρα έχω "κολλήσει" και με τις παλιές φωτογραφίες οπότε... θα αναγκαστείς να με υπομείνεις αρκετά...

Αν χρειαστεί να βοηθήσω με τα ονόματα όσων εμφανίζονται σ' αυτές, θα το κάνω με χαρά, όταν κάποιος της παρέας σας στο FB το ζητήσει.

Εύχομαι να είσαι καλά και να εμπλουτίζεις τη συλλογή.

Για να δούμε αν κατορθώσουμε να κάνουμε μια έκθεση με τέτοιες φωτογραφίες, κάποια στιγμή, στο χωριό.

Το θέτω σαν ιδέα!

Σε φιλώ!

ANKYR είπε...

Στράτο τις εικόνες και τις αναρτήσεις σου τα μεταφέρω στο FB στη ΠΑΛΙΑ ΜΗΘΥΜΝΑ ΜΑΣ όπου πάει να γίνει κάτι ωραίο ! Λείπεις !!
Έκθεση με παλιές φωτο δεν έγινε πριν λίγα χρόνια στο Μόλυβο ?

Μηθυμναίος είπε...

Τι να πω, Αντώνη... έχω κι εγώ τις ιδιοτροπίες μου. Αυτό δείχνει πως μάλλον με πήραν τα χρόνια... Κι ας αισθάνομαι ακόμη, σα να βρίσκομαι ακόμη στην ηλικία των φωτογραφιών...

Δεν θυμάμαι ή δεν ξέρω αν έγινε κάποια τέτοια θεματική έκθεση στο Μόλυβο.

Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

Dennis Kontarinis είπε...

φίλε Στράτο.
Στέκομαι μόνο σ΄αυτές τις λίγες λέξεις που λες στον ANKYR Να γίνει μια έκθεση παλαιών φωτογραφιών. Προσπαθείστε το και θα το καταφέρετε. Αξίζει.
Νάσαι καλά φίλε μου